Безплатна доставка +359 889 414 169

Хранене по Зоната

Какво представлява Зоната?

Зоната е хранителен режим, създаден от д-р Бари Сиърс. Името е вдъхновено от това, че в действителност съществува Зона, в която хормоните са в идеалния баланс – нито твърде високи, нито твърде ниски. В резултат на това ще се почувствате по-здрави, ще се радвате на повече енергия, по-добра умствена концентрация и най-сладкото – ще изгаряте излишните телесни мазнини по възможно най-добрия и безболезнен начин.

Ще спрете да изпитвате тежест в корема, глад за сладко и винаги ще бъдете сити. Задължително условие в Зоната е да приемате правилните пропорции въглехидрати (40%), протеини (30%) и мазнини (30%) на всяко хранене.

 

Ползи от хранене по Зоната

Можете  да изгаряте мазнини дори по време на сън, без да изпитвате глад, като балансирате мазнините, въглехидратите и протеините, които приемате. 

Очаквано е да редуцрате от 1 до 1,5 кг телесно тегло на седмица, като свалените килограми ще бъдат изцяло от мазнини, а не от мускули или вода. Тъй като тялото се променя, дрехите ще пасват по-добре, дори и кантарът да не помръдне толкова много в началото.

За кого е подходяща Зоната

Храненето по Зоната е подходящо за всички, които желаят да редуцират телесни мазнини в проблемни зони, като нито една храна не е забранена, а е намелен приема на бяла рафинирана захар, тлъсти меса и бели брашна. По време на режима използваме предимно комбинации от нискомаслени протеини, като пилешко, пуешко или риба без кожа, въглехидрати предимно от плодове или зеленчуци и малко количество “добри” мазнини, като зехтин, авокадо, бадеми.

Примерно меню

Храненето е 4 пъти дневно. Приеманото количество храна е разделно на блокове, като всеки изяден блок протеини се балансира с блок въглехидрати и блок мазнини. Приемат се 10 блока за жени и 13 за мъже.

Закуска: Билкови бъркани яйца със сирене, канапе от спанак и чери домати – 3 блока

Обяд: Ароматно свинско филе на фурна с микс горски гъби, печена целина и карфиол – 3 блока

Следобедна закуска: Протеиново смути от банан, киви и ядково мляко – 1 блок

Вечеря: Филе от пъстърва с пълнозърнести фузили, печени чери домати и спанак – 3 блока

Храненето е 4 пъти дневно. Менюто е изготвено от консултант по Зоната, като в него са спазени всички задължителни пропорции.

Ние от DailyFood предлагаме седмични менюта по Зоната, изготвени от наш консултант с дългогодишен опит, като в него са спазени всички задължителни пропорции.

Вие не пазаруване, не готвите, не правите сложни изчисления “Блокове” и съотношения на макронутриентите.

Ние ще свършим всичко това вместо вас и ще Ви доставим  блезплатно приготвеното меню до посочен от вас адрес.

Call Now ButtonСвържете се с нас